22.07.2009

"Un top model de 300 de kile face aglomeratie!"

(Acest articol reprezinta un pamflet si trebuie tratat ca atare,inclusiv de catre persoana la care voi face referire in randurile ce urmeaza).

Titlul n-are legatura (numarul de kilograme insa da) cu Marian Iancu,fiind doar un vers de-al Parazitilor ce se poate auzi pe melodia "Orice-ar fi" de pe albumul "Iarta-ma".Asta doar asa,ca o precizare...

De unde ideea de a face un astfel de articol?Pai...v-am mai spus ca sunt fan Mircea Badea si al emisiunii lui "In gura presei",nu?Daca nu,atunci aflati acum.Ei bine,in emisiunea de luni seara,pe langa faza memorabila cu caderea tensiunii curentului electric,fapt ce a dus la arderea in direct al laptopului sau,Mircea Badea a vorbit,in stilul lui inconfundabil,despre niste poze cu Marian Iancu,patronul vicecampioanei sezonului trecut,FC Timisoara,aflat la mare.Pozele sunt facute de publicatia mondena Can-Can si,desi nu ma ocup cu astfel de chestii,dupa ce le-am vazut in emisiunea de luni seara,am avut o revelatie in privinta lui Marian Iancu,ceea ce m-a determinat sa salvez pozele de pe site-ul ziarului si sa fac o comparatie ulterioara cu alte poze luate de pe net,dupa cum bine veti vedea mai jos (parerea mea e ca,asa cum a zis si Mircea Badea,desi e greu de crezut,totusi nu pare sa aiba silicoane).

Astfel,am si eu o nelamurire:daca,zice-se,omul se trage din maimuta,Marian Iancu din ce se trage?Un singur animal mi-a venit in minte si acesta e...hipopotamul!Gresesc cu ceva?Poate,dar poate prea putin sa nu existe un dram de adevar!
Si pentru locuitorii Constantei,daca va veti trezi vreodata cu apa la nivelul genunchilor,daca veti obseva ca orasul e sub ape desi afara e senin si n-a mai plouat de o saptamana,stati fara grija:nu s-a intamplat nimic deosebit,e doar Marian Iancu facand o baie in Marea Neagra:)).

Si acum,sa trecem la lucruri mai serioase.Dinamovistii stiu ca,mai ales pe DINAMOMANIA,Marian Iancu este asemuit cu "Jabba",personajul fictiv din "Razboiul stelelor".Spuneti si voi,nu asa ca asemanarile sunt izbitoare?De la barbie,pana la expresia fetei si pana la tenul plin de cratere al fetei...Nu trebuie sa ma credeti pe mine,imaginile vorbesc oricum de la sine...

Niciun comentariu: