14.07.2009

Un nou logo A.G.M.DINAMO.

Ca mai toti utilizatorii de net,si eu am un nickname pe care il folosesc in lumea virtuala.Ar dura mult si ar fi oarecum jenant ca pe site-urile unde am cont sa ma inregistrez cu numele meu real sau cand dau un comment pe un forum sau ceva sa imi scriu intreg numele.Nickname-urile sunt utile pentru simplu fapt ca iti creaza o imagine in lumea internetului,cu conditia ca acel nickname pe care il alegi sa fie constant si deci,sa ramana mereu acelasi.Astfel,cu timpul,poti fi usor recognoscibil atunci cand intri intr-o discutie in spatiul virtual.Nickname-urile sunt in special folosite de catre cei de pe messenger si de catre cei care detin bloguri.Dupa cum puteti vedea,majoritatea bloggerilor isi denumesc blogul personal intr-un fel,dandu-i un pseudonim,de preferat,cat mai unic.

A.G.M.DINAMO.este un brand care dateaza de mai bine de 5 ani si care este intr-o continua crestere ca si imagine.De ce?Pentru ca il folosesc in tot ceea ce fac si oriunde sunt inregistrat pe net.Spre deosebire de cei care azi se semneaza intr-un fel,maine in alt fel (sunt si din astia),A.G.M.DINAMO. a devenit pentru mine o semnatura de durata,la care mai mult ca sigur nu voi renunta vreodata.Practic,pentru cei care ma cunosc,a ajuns sa fie intr-atat de cunoscuta,incat dinamovistii din Bucuresti care ma cunosc,sau prietenii de pe messenger ori si unii din cartier de la mine,nu imi mai zic "Alex" sau "Alexandru",ci pur si simplu "A.G.M."Adaugirea "DINAMO" este pentru a arata apartenenta mea si preferintele mele din punct de vedere fotbalistic.

Ca orice brand care se respecta,mai intai a aparut o semnatura,si anume cea de mai jos.Pe bune,o folosesc oriunde este nevoie de ea:cand trebuie sa votez,sa semnez o factura,o amenda,orice.
Apoi a urmat logo-ul personal.Il folosesc ca avatar pe messenger si,in curand,voi pune aceasta imagine si pe cartile de vizita pe care le voi scoate in scurt timp.
Simteam nevoia si de un logo alternativ,numai de dragul diversitatii,iar de ieri,exista acest logo,disponibil in 3 culori:

Pe negru:
Pe alb:
Pe rosu:
Si nu,nu consider o profanare a stemei lui DINAMO atat timp cat sunt indreptatit sa o folosesc,avand in vedere cat timp,bani si pasiune mi-am dedicat acestei echipe in ultimul deceniu.E o mutare ce se auto-impunea de la sine.Si voi explica intr-un articol ulterior ce inseamna de fapt "A.G.M.DINAMO.",in afara de definitia afisata la header,pentru ca unii vad ca tot intreaba si tot nu au inteles...Dar voi lamuri si aceasta chestiune,cum spuneam,intr-un viitor apropiat...

2 comentarii:

ultrashu spunea...

1. agm dinamo nu este brand pentru ca nu produci nimic.
2.sunt zeci de programe mai bune decat paint.

A.G.M.DINAMO. spunea...

Corect,nu este un brand productiv...inca.Dar am timp o viata intreaga sa-l transform in bani si sa-i ofer o cat mai mare notorietate (in limitele bunului simt,desigur,nu sunt ahtiat dupa publicitate).Ideea de baza era ca am o oarecare identitate spre deosebire de altii,care,asa cum am spus,nu au un nickname constant pe net.

Stiu ca sunt programe mai bune decat paint,de asta am folosit photobucket.Cat despre celelalte,nu am nici timp,nici rabdare sa ma joc zilnic cu modificari de poze.Pana si "afisele" pe care le vezi tu cu prezentarea fiecarui meci amical pe care il disputa DINAMO imi ia 15-20 de minute/"afis".

Multumesc pentru comentariu!;)