10.07.2009

Sunt dator cu o bere/un suc...

...fata de Radu (http://rdobroi.fnhost.org/) care,desi stie ca nu-mi face placere sa fiu mentionat pe blogul lui,continua periodic sa imi pomeneasca blogul la el.Dar n-am cum sa ma supar.Chiar mi-e simpatic pustiu',pe bune ca da!
In primul rand ca e bacauan ca si mine si in al doilea rand pentru ca e nostim,are umor.Dar e incapatanat nevoie mare...Ii spun s-o lase mai usor cu reclama la adresa mea,el nu si nu.In urma articolului lui de ieri,despre blogul meu,ma simt nevoit,din initiativa proprie si pura placere,sa-l invit intr-un viitor apropiat la un suc (cu berea am glumit,ce naiba,doar nu imbat minori).Cu ocazia asta ne si cunoastem face-to-face ca pana acum n-am avut ocazia,intrucat stam la o oarecare distanta unul fata de celalalt in Bacau,iar programul meu...numai eu stiu cat de anapoda e.Orele mele libere sunt orele la care 99% din Romania doarme adanc si viseaza frumos.

Chiar daca e mai mic decat mine cu exact 10 ani si o zi,n-am cum sa nu-i apreciez agerimea si,de ce nu,sa retraiesc prin el macar foarte putin din perioada cand eram si eu de varsta lui.Daca ar fi sa am ceva de obiectat in privinta lui,aceea ar fi ca e destul de indecis,de nehoratat,de nestatornic in privinta activitatilor sportive pe care ar vrea sa le practice.
De parca eu eram mai matur din punctul asta de vedere la 13 ani.Pai eu cand eram ca el stiam ce e ala net,blog,telefon mobil?Da'de unde?Inca ma mai jucam cu cornete,jucam "gropita" pe surprize de la gume,le porunceam baietilor sa-mi faca fundita la sireturi (ca nu stiam si pentru ca nu ma interesa,putin mai tarziu am invatat sa-mi leg singur sireturile si asta din pura intamplare,in timp ce ma jucam cu sireturile intorcandu-le in toate felurile) sau "mituiam" fetele cu acadele si bomboane sa-mi arate ce au sub fusta (in afara de chiloti:)).Hai ca daca vede mama randurile astea...
Asadar,Raducule,cam prin august,cand o sa iau iarasi o mini-vacanta in jurul zilei mele de nastere si deci,cand o sa am mai mult timp liber,o punem de-o intalnire,asa,ca intre bloggeri:)).Cat despre marcile pe care le prefer in materie de bere si/sau suc...Gusturile mele nu se discuta!;)

Un comentariu:

R.Dobroi spunea...

Ooo... sa traiesti pt articol AGM :D Mi-am verificat linkurile inapoi spre blogul meu si am dat de articol :d Mersi :D