10.07.2009

Ne vedem de ziua mea,pe 14 august,la Piatra Neamt,pentru meciul Ceahlaul-DINAMO!

Luni,cand s-a stabilit calendarul competitional pentru noul sezon de fotbal,pe langa curiozitatile legate de cand vor fi derby-urile traditionale,am mai avut un gand ascuns dar bine intemeiat,si din fericire,la final am rasuflat usurat.Totul a iesit cum nu se poate mai bine pentru mine.

Ziua mea de nastere este pe 14 august,anul asta urmand sa implinesc 23 de ani.Va pica intr-o vineri.Datorita faptului ca DINAMO va juca joi,pe 20 august,in Europa League,am convingerea ca Liga Profesionista de Fotbal va programa partida Ceahlaul-DINAMO din etapa a 3-a vineri,pe 14 august,si nu sambata,pe 15.Duminica,pe 16 e total exclus,lui DINAMO trebuie sa i se acorde cat mai multe zile libere pentru a se pregati pentru prima mansa din cupa europeana.

Cum spuneam,am stat cu sufletul la gura,napadindu-ma numeroase ganduri."Daca in etapa care se va juca in preajma zilei mele DINAMO va avea atunci meci in deplasare cine stie pe unde,Craiova,Timisoara?...Macar de-ar fi meci pe teren propriu,la Bucuresti,as repeta isprava de anul trecut cand mi-am petrecut a 22-a aniversare la DINAMO,intr-o zi cu adevarat memorabila!"(link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/08/cel-mai-frumos-cadou_19.html).

Si a iesit perfect.Meci la Ceahlaul!60 de kilometri!Ce poate fi mai bestial de atat?Plus ca mai fac o economie la tren,mai scutesc 150 de lei,mai ales ca nu traversez printr-o perioada prea grozava pe plan material.

Abia astept!I-am sunat la scurt timp pe Codrin din Piatra Neamt si pe Mihnea.Le-am comunicat vestea,spunandu-le ca,pentru al doilea an consecutiv,vreau sa fiu alaturi de echipa de ziua mea de nastere!Mai sunt 5 saptamani,dar vor trece repede.Eu fac parte din cei care cred ca timpul trece rapid,nu greu,indiferent de situatie.
M-am interesat si de mersul trenurilor.Program accesibil,mi-as dori ca la 11:00 sa fiu la Neamt,sa-l intalnesc pe Codrin,sa am timp destul.Cel tarziu voi lua trenul de 14:15 ca la 15:45 sa fiu acolo,nu mai tarziu de atat.Oricum meciul va fi in nocturna,pe la vreo 20:30.

N-am fost niciodata la Piatra Neamt decat in trecere,cu masina sau trenul.N-am stationat in oras,mai ales ca nu cunosc pe nimeni acolo si nici nu am rude prin zona.Un lucru e cert:chiar daca,in cel mai pesimist scenariu posibil,meciul va fi pe 15,am sa merg oricum,nu vreau sa ratez aceasta ocazie.Dar sper si prefer sa fie pe 14...Se stie de ce!;)

Si daca se va dovedi ca va fi asa cum imi doresc si asa cum planuiesc sa fie,promit sa merg mai des pe la biserica sa-i multumesc lui Doamne-Doamne,caci fara Dumnealui,nici lucrurile bune,nici lucrurile mai putin bune,nu ar fi posibile...

Un comentariu:

Gabi spunea...

A.G.M da si mie un vot pe linku asta te rog eu frumos http://www.tamagochi.ro/pet-E.n.R.g Un vot pls dak dai in fiecare zi esti cel mai tare >:D< :*