10.07.2009

Ma,unii dintre voi chiar sunteti dobitoci?

Intamplarea face (si va rog sa ma credeti pe cuvant) ca eu in aceste momente fac exact 24 de ore de cand nu am mai dormit.Sunt treaz de ieri dimineata de la 9:30 si acum e aceeasi ora.Ca de obicei,atunci cand sunt rupt de oboseala si mai am si vreo 2 cafele la bord (lucru despre care am mai pomenit ca e mai nociv pentru mine decat alcoolul) am chef de harta asa ca acum e momentul potrivit sa lamuresc unele chestiuni cu unii dintre voi.

Multi dintre voi imi luati id-ul afisat aici pe blog,imi intrati in lista,imi spuneti ca imi vizitati blogul in fiecare zi (si v-am multumit mereu pentru asta),dupa care ma intrebati de unde sunt (cand eu tot pomenesc de Bacau aici),ce inseamna A.G.M.DINAMO. (cand explicatia sta afisata in "header",sau nu stiti ce e ala?) sau la ce ora are DINAMO meci cu cutare (cand eu scriu de "n"-ori data,ora si eventual canalul de televiziune la care/cand/unde se poate vedea meciul).

Am ajuns la concluzia ca unii dintre voi ori nu stiti pur si simplu sa cititi,ori intrati aici ca sa va uitati la poze si nimic mai mult.Fata de toti cei care se simt vizati,am urmatoarele cereri:

1)NU mai intrati pe blogul asta!E clar ca nu e de voi din moment ce nu intelegeti mare lucru din tot ce se scrie aici!;

2)NU mai dati add la id-ul meu de messenger daca nu stii sa legi doua cuvinte si te uiti la blogul meu ca la Tom si Jerry;

3)Cei care mi-au dat deja add si au id-ul meu in lista lor,va rog dati-mi ignore inainte sa va dau eu,va acord aceasta minima satisfactie!

Fata de oamenii normali,care inteleg efortul depus aici si chiar folosesc acest blog pentru a se informa in vreun fel sau altul,am in continuare fata de acestia un adanc sentiment de consideratie si simpatie.Restul,mutati-va unde vreti voi numai aici nu,ca nu vreau sa lasati urme de mucegai...

Niciun comentariu: