26.07.2009

In curand o noua rubrica pe blog

Cred ca am sa renunt la rubrica "Super-derby-urile saptamanii",care imi manca ore intregi pe saptamana si am sa ma limitez doar la a va prezenta clasamentele dupa fiecare etapa din campionatele Italiei,Spaniei,Angliei,Frantei si Germaniei.Cat despre "super-derby-uri",mai mult ca sigur ca doar am sa le prefatez,dar n-am sa mai scriu nimic dupa ce acestea se disputa pentru simplul fapt ca de cele mai multe ori filmuletele de pe Youtube cu rezumatul meciurilor sunt scoase din cauza dreptului de autor ale Ligii de Fotbal si a televiziunilor responsabile cu transmiterea campionatului fiecarei dintre cele 5 tari mai sus enumerate,iar mie nu-mi place sa am articole "disfunctionale"...

De la 1 august insa,voi inaugura rubrica "Topurile lui A.G.M.DINAMO.",o rubrica personala in care voi face un top 10 a orice prefer si detest pe lumea asta (mai putin in privinta obiectelor ce tin de tehnologie-nu ma puneti sa va zic un top 10 al modelelor de masini sau de telefoane mobile ca sunt pe dinafara).In acest fel,pentru cine vrea si doreste,poate sa afle mai multe despre mine in viitor pentru ca voi face,de exemplu,un top 10 al marcilor de bere care imi plac,top 10 tari si orase pe care as vrea sa le vizitez,top 10 melodii si formatii pe care le ascult,top 10 emisiuni care imi plac sau nu si tot asa.Concluzia e ca va fi o rubrica misto,pe care sper sa o lungesc la 100 de articole,preferabil cate una pe zi.Veti vedea de la 1 august mai multe!;)...

Niciun comentariu: