23.07.2009

"Grila de programe" a blogului a revenit la normal...deocamdata

Sunt dinamovist si iubesc fotbalul insa nici mie nu-mi face placere sa scriu pe blog,zile la rand,exclusiv despre DINAMO si fotbal,pentru simplul fapt ca nu-mi place rutina.Cand am inceput acest blog,in aprilie 2008,il facusem cu gandul de a scrie si multe lucruri despre mine,despre viata mea,asa cum e ea,cu bune si cu rele...

Greseala mea a fost ca,la un moment dat,m-am extins prea mult cu fotbalul,am inceput sa scriu despre fotbalul din campionatele externe si asta a cam acaparat aproape 90% din continutul blogului ceea ce ma face sa repet ca sunt nemultumit de acest lucru.

Chiar daca publicul tinta a acestui blog sunt fanii dinamovisti din toate zonele tarii,care si-au facut un obicei din a intra aici pentru a gasi informatii credibile si utile (chiar daca uneori si cu intarziere) despre DINAMO,per total,vreau sa-i fac pe acestia si pe multi altii,care nu sunt microbisti,sa ma cunoasca si pe mine,altminteri acest blog si-ar pierde din farmec,iar eu n-as mai avea nici o satisfactie din acest punct de vedere pentru ca un blog personal,in viziunea mea,trebuie sa contina si articole despre persoana celui ce detine blogul respectiv.

Saptamana trecuta am fost nevoit sa scriu retrospectivele tuturor partidelor pe care DINAMO le-a disputat in returul campionatului trecut,asa cum facusem si cu meciurile din turul campionatului,in speta cele din toamna trecuta.A rezultat o saptamana intreaga unde am scris aproape numai despre DINAMO si,oricat de mult imi place sa vorbesc,sa ma gandesc si sa scriu despre,la si din nou despre aceasta echipa,am simtit ca blogul se transforma intr-un canal de televiziune unde nu se abordeaza decat acelasi tip de emisiuni,acelasi tip de subiect.

De ieri insa am avut ocazia sa scriu si despre altceva in afara de fotbal.Adica am scris si despre fotbal dar,alaturi de alte articole despre alte lucruri,am avut o alta placere,mult sporita,sa lucrez din nou pe blog dupa ce luasem o pauza de 3 zile.Ma gandesc insa cu groaza ca in luna august reincep campionatele din vestul Europei.Si inca ma intreb daca samai fac rubrica "super-derby-urile saptamanii" pentru ca,din ce am observat,nu prea au o mare cautare in randul cititorilor,dar rubrica in sine imi mananca o groaza de timp si spatiu pe blog.

Ca tot vorbeam de spatiu,stiati ca,inevitabil,cam cel tarziu anul viitor pe vremea asta va veni si ziua cand nu voi mai putea pune poze si imagini pe blog pentru ca spatiul alocat pentru acest lucru se va termina si inca nu am gasit o modalitate potrivita de a mari spatiul de 1024 MB rezervat incarcarii imaginilor pe blog?Iar in acest moment,din cei 1024 MB cam 450 au fost deja consumati si la ritmul in care incarc eu poze pe blog acestia se vor termina foarte curand in cel mult 10-12 luni?Asta v-o spun asa,ca fapt divers si va anunt totodata ca,daca intre timp,nu gasesc o rezolvare viabila asupra acestei chestiuni ma voi vedea nevoit sa imi fac alt blog pentru ca in nici un caz nu voi continua treaba pe un blog unde nu pot sa bag imagini in cadrul articolelor,devenind un blog disfunctional,un blog "handicapat",un blog gri...Ori,pentru mine,placandu-mi culoarea si diversitatea,un blog fara posibilitatea de a incarca poze si imagini nu reprezinta nimic...Dar mai e pana atunci,insa si cand vine...

Si cum spuneam,zilele astea,din fericire,am prilejul sa va ofer si alte articole in afara de cele cu tenta fotbalistica.Sper sa va placa si nazuiesc pana si eu ca astfel de perioade vor avea loc mai des,sau cel putin,daca din nou voi fi nevoit sa scriu mult despre fotbal,macar sa gasesc timpul necesar pentru a mai adauga si altceva in afara de fotbal,in ciuda faptului ca,si pentru mine,ca si pentru toti oamenii de pe planeta asta,o zi nu are decat 24 de ore.Si tare repede mai trec...

Niciun comentariu: