24.07.2009

Azi va fac cunostinta cu o cretina

Dupa ce in trecut aveam o poza pe hi5-ul meu in care o fatuca imi spunea ca seman perfect cu Moti de la DINAMO (?!?),ieri am "patit" una si mai si,numai ca idioata cu care am vorbit ieri pe messenger trebuie sa fie distrusa rau si am sa va spun si de ce.Mai intai,retineti ca asta e id-ul ei:Apoi,prima parte a scurtei mele conversatii cu disperata in cauza:Pai chiar asa,ziceti si voi pe bune acum,chiar daca as fi fost Puya,ce interes as fi avut sa-mi fac un id "agmdinamo"?Curios e ca fata zice ca mi-a luat id-ul de pe net si acolo zicea ca e id-ul lui Puya.N-am inteles de unde mai exact l-a luat si cum de si-a dat seama ca ar fi id-ul lui Puya.Cine stie cine si-o fi batut pula de ea?Apoi alta tampenie:se semneaza la id-ul ei "stefana_chiritescu",iar eu cand ii spun pe nume zice ca nu o cheama asa.Foarte bine,mori in chinuri atunci!Si ultima parte a conversatiei:Ii zic varsta mea reala,dar ea e secretoasa si nu vrea sa mi-o spuna pe a ei.Cine stie ce copchila de 12-13 ani,moarta dupa pula lui Puya o fi fost!Finalul e apoteotic insa,dupa cum se vede,zice sa-i dau ignore,dupa ce am dezamagit-o spunandu-i ca nu sunt cel pe care il cauta.Pai,papusa,faca-se voia ta!Dorinta ti-a fost indeplinita!P.S.:Acum am un mic sentiment de regret ca nu mi-am batut joc mai mult de ea.Sunt curios ce ar mai fi zis daca ii ziceam ca sunt intr-adevar rapperul de la La Familia.Cine stie,cu o proxima ocazie cand mai patesc chestii din astea,n-am sa mai dau cu piciorul unei ocazii asa de uriase de a ma distra pe seama unei proaste...Va dau insa un pont:daca aveti chef de caterinca,stiti id-ul cui sa-l bagati in lista asa ca distractie placuta!

Niciun comentariu: