23.07.2009

A.G.M.DINAMO.'S BLOG-definitie si precizari (sau decalogul blogului)

Stiu ca am mai scris despre acest lucru si in trecut,dar tin cu tot dinadinsul sa readuc aminte de 3-4 ori pe an cititorilor mai vechi,dar si celor mai noi,cu ce se mananca acest blog,ce inseamna acesta si de ce se diferentiaza,in mare parte,fata de multe alte bloguri existente la noi in tara.Care sunt particularitatile lui,care este datoria mea ca administrator si datoria voastra ca cititori si vizitatori si nu in ultimul rand,structura continutului si felul in care acesta isi pune amprenta asupra celor ce decid sa revina constant aici,pe http://agmdinamo48.blogspot.com/ .Asadar:

1)CE ESTE A.G.M.DINAMO. 'S BLOG?

Este un blog administrat de catre o singura persoana (adica subsemnatu' si,fiind administrat de o singura persoana reprezinta si motivul pentru care acest blog se numeste ca fiind personal) unde se scriu articole din diverse domenii,in special despre DINAMO BUCURESTI,fotbal si despre persoana administratorului (adica despre persoana mea).

2)DESPRE CE SE SCRIE PE ACEST BLOG?

Asa cum am spus,definitia primordiala a acestui blog,cu privire la continutul lui,cu privire la domeniile abordate aici,este urmatoarea:se scrie despre fotbal,in general,despre DINAMO,in special,si despre mine,ocazional.Altminteri,mai puteti gasi si informatii meteorologice,atunci cand e vorba ca vremea sa se indreppte spre o extrema sau alta,saptamanal cititorii pot asculta o melodie in fundalul blogului,melodie care beneficiaza de catre un articol unde se scriu versurile piesei respective si se prezinta fisiere audio & video ale acesteia,uneori recomandari despre un film ce merita vazut la televizor si,din cand in cand,despre prostia si lucrurile care ma nemultumesc din si in tara asta.

3)CE NU VETI GASI NICIODATA PE ACEST BLOG?

Articole despre lumea "mondena",despre "vedetele" autohtone sau vedetele internationale,articole din lumea politica si,in general,nu veti gasi lucrurile plictisitoare care sunt scrise,la unison,de ceilalti bloggeri,care cred despre ei insisi ca fac parte din vreo "elita a blogosferei" sau ceva.

4)DE CE ESTE NEVOIE CA ACEST BLOG SA FUNCTIONEZE?

De 3 lucruri,cel putin asa concluzionez eu:

  • subiecte (si,din fericire,nu duc lipsa de asa ceva,atata vreme cat lunar scriu in jur de 125-150 de articole,ceea ce,credeti-ma,nu face oricine);
  • timp (ei,da,asta chiar imi lipseste de cele mai multe ori);
  • chef (daca timpul si cheful nu se afla in acelasi timp si in acelasi loc pentru mine si in mine,atunci treaba e compromisa,pentru ca nu-mi place sa scriu pe blog atunci cand simt ca nu am toate aceste 3 "ingrediente" la dispozitie).

5)CAT SI CAND SE LUCREAZA PE ACEST BLOG?

De lucrat,se lucreaza enorm,ore bune pe zi,de obicei noaptea pentru ca atunci am linistea de care am nevoie si totodata e timpul perfect pentru a pregati cititorului informatiile de care are nevoie a doua zi,mai ales daca acesta este microbist.

6)CARE ESTE CONTINUTUL ACESTUI BLOG SI IN CE PROPORTII S-AR GASI FIECARE DOMENIU IN PARTE?

Procentual si aproximativ in felul urmator:

  • articole despre DINAMO (45%);
  • articole despre fotbal-rezultate din cupele europene,rezultate din campionatele puternice din vestul continentului,descrierea meciurilor tari care au loc in aceste campionate (40%);
  • articole personale-despre ce fac si despre ce gandesc (10%);
  • articole diverse-muzica,meteo si filme (5%).

7)DE CE ACEST BLOG E DIFERIT FATA DE MAJORITATEA CELORLALTE BLOGURI?

  1. pentru ca blogul acesta nu produce profit si nici nu se urmareste pe viitor ca acesta sa fie o sursa de venit,tot efortul si timpul depuse aici provenind din pura placere de a scrie;
  2. pentru ca de-a lungul timpului de pe blog au fost sterse peste 100 de articole intrucat prefer sa nu tin orice mesaj,orice anunt,orice articol care nu mai are nici o utilitate nici macar de dragul arhivei;
  3. pentru ca se posteaza in medie pe zi cate 4-5 articole iar aceste sunt lungi si elaborate,complexe,in contextul in care multi bloggeri scriu 2-3 articole pe zi si alea de cateva randuri (de multe ori se intampla sa constat ca scriu intr-o zi cat nu scriu altii intr-o saptamana!);
  4. pentru ca eu,ca administrator,n-am pus niciodata accent pe numarul de vizitatori,pe trafic adica,pentru ca nu mi-am pus niciodata bannere publicitare care sa strice toata infatisarea acestui blog,pentru ca eu,personal,n-am dat niciodata un mass pe messenger cu link-ul acestui blog din dorinta de a-l face mai cunoscut;
  5. pentru ca nu ma intereseaza numarul de vizitatori si vizite efectuate aici decat ca statistica si nimic mai mult;
  6. pentru ca are "culoare si sunet" nefiind,ca majoritatea blogurilor,albe si "tacute";
  7. pentru ca modul de exprimare al meu,ca administrator,este destul de corect si la obiect,in timp ce multi altii debiteaza numai tampenii pe blogurile lor,tasteaza gresit si rostesc fraze agramate,nu stiu sa fac acordul in propozitii si,ca o concluzie,n-ar avea ce sa caute in lumea virtuala a blogurilor pana ce nu repeta din nou clasele primare;
  8. pentru ca aici nu se scrie despre ce scriu altii,in cor,pe blogurile lor,despre diverse teme penibile;
  9. pentru ca acest blog nu urmareste sa devina cunoscut,pe cat isi doreste sa devina apreciat si considerat ca fiind de calitate;
  10. pentru ca cele aproape 50.000 de view-uri,sau vizite efectuate aici,au fost obtinute in timp,in mod cinstit si imi place sa cred ca si datorita felului in care mi-am facut treaba,avand in vedere ca imi place sa cred ca cei care imi viziteaza blogul s-au obisnuit deja cu felul meu de a fi,cu lucrurile care ma intereseaza si prin faptul ca nu intru in polemica directa cu altii (asta insemnand ca eu nu comentez pe alte bloguri ca papagalii,cum fac altii,nici pentru trafic,nici pentru altceva,opiniile mele le scriu,tin si pastrez aici,nu mi le afisez nicaieri altundeva!).

8)DATORIA CITITORULUI PE ACEST BLOG-CE TREBUIE SA FACA/SA NU FACA ATUNCI CAND INTRA AICI?

  1. prima regula e si cea mai simpla:intra cine vrea,cand vrea,daca vrea,de cate ori vrea;
  2. de preferat e sa nu comenteze articolele,nici negativ,nici pozitiv,nu de alta dar de cele mai multe ori nu am chef sa raspund la ele si mai presus de atat,sincer nu imi plac criticile dar nici laudele,astfel ca nu vreau sa fiu aprobat sau contestat in nici un fel de catre nimeni pentru ceea ce scriu eu aici;
  3. sa nu trimita niciodata mass-uri cu link-ul acestui blog!Oricat de bizara ar parea aceasta cerere,sunt foarte serios cand spun ca nu vreau nici un astfel de "ajutor" in privinta traficului;
  4. cei care imi vad id-urile de messenger pe blog poate sa dea add la ele numai daca cred cu adevarat ca merita sa-mi pierd putinul timp disponibil cu ei,altminteri n-are rost sa ma mai adauge in lista;
  5. ma mai gandesc si la altele si mai adaug pe parcurs....

9)DATORIA ADMINISTRATORULUI PE ACEST BLOG:

  1. Sa ofer,zilnic daca se poate (sau poate cu mici exceptii) mereu ceva nou fata de ziua precedenta;
  2. Sa furnizez dinamovistilor in continuare doar ceea ce conteaza in privinta lui DINAMO,pentru toate lucrurile neinteresante fiind alte site-uri gen PROSPORT,GSP,SPORT.RO care v-ar satisface nevoia de "senzational";
  3. Sa scriu in fiecare luna peste 100 de articole in asa fel incat sa nu aiba timp cititorii sa se plictiseasca sau sa astepte ceva nou prea multa vreme;
  4. Sa va demonstrez in continuare ca ceea ce se realizeaza aici nu e imposibil,dar nici la indemana oricui iar in acest sens provoc pe oricine sa faca un blog exact ca al meu si vedem cine rezista mai mult in legatura cu timpul,efortul sau pasiunea depuse;
  5. si aici ma mai gandesc la altele si mai adaug pe parcurs....

10)DE CE CEI CARE INTRA AICI,ZILNIC SAU NU,AR TREBUI SA APRECIEZE ACEST BLOG?

  • pentru ca in timp ce cititorii dorm,eu butonez aici,sacrificandu-mi noptile in detrimentul zilelor,acest lucru neducand,de multe ori,decat la compromiterea oricarei tentative de a ma mai relaxa sau iesi in oras in restul zilei respective,pierzandu-mi dupa-amiezile si serile dormind,urmand ca noaptea urmatoare sa o iau de la capat;
  • dinamovistii ar trebui sa aprecieze acest blog pentru ca le ofer doar ceea ce conteaza cu privire la echipa noastra favorita,de exemplu cand se transfera un jucator sau altul,analiza ante si post meciuri,rezumatele audio & video al partidelor pe care le joaca DINAMO,ocazional si articole despre galeria dinamovista si etc.,hai ca stiti voi;
  • pentru ca,e adevarat ca sunt si articole de tip copy/paste,dar pentru realizarea lor e oricum nevoie de comentariu personal pe marginea subiectului preluat de pe alte site-uri,precum si a documentarii,a cautarii pozelor pentru articolul respectiv iar acest lucru necesita timp si multa rabdare,avand in vedere calitatea slaba a netului pe care il folosesc;
  • pentru ca eu,ca administrator,sunt sincer si dezinvolt in tot ceea ce postez aici,fara sa am alt scop decat acela de a stii ca i-am fost de folos cuiva cu ceva;
  • pentru ca,in ciuda faptului ca poate considerati ca este o joaca sau un lucru simplu ceea ce vedeti aici,e nevoie de ore multe nu atat de scris ceea ce trebuie de scris cat documentarea si cautarea-uploadarea-asezarea imaginilor in articole,acest ultim aspect facand de multe ori sa dureze mai mult decat scrierea articolului in sine;
  • nu in ultimul rand,pentru ca,ceea ce ati citit voi aici,acum,sau peste care doar ati trecut cu vederea pentru cateva secunde,a necesitat mai bine de o ora pentru a fi postat!;
  • pentru ca blogul a pastrat aceeasi tendinta in materie de genul de subiecte abordat de la inceput si pana in prezent si cu siguranta o va face si in viitor,fie ca le va place unora sau nu;
  • pentru ca blogul prezent nu poate fi cumparat de catre nimeni,nu poate fi obiectul unor campanii publicitare de nici un fel si pentru nimeni si nu poate deveni sursa de manipulare a nimanui niciodata!

Sper ca s-a inteles cat de cat ce am scris mai sus.Probabil nu am fost pe-atat de coerent pe cat mi-as fi dorit la ora asta (8:36 dimineata-bineinteles,dupa inca o noapte nedormita),dar sunt convins ca cei mai multi dintre voi ati inteles ideea de baza,doar sunteti cititori destepti asa cum imi place sa cred despre voi ca sunteti.Pentru restul zilei de azi,23 iulie 2009,nu cred ca voi mai posta altceva in afara de cele 6 articole (cu acesta 7) pe care le-am scris deja pentru aceasta zi,asa ca va multumesc frumos pentru atentia acordata astazi,la fel ca si in celelalte zile,si ne reauzim maine cu alte articole.Pana atunci,sa fiti iubiti,sanatosi si fericiti!

Cu dinamovism,

Niciun comentariu: